6 Ekim 2010 Çarşamba

Yeni Bir Başlangıç...

           Yeni bir işletim sistemi...Yeni bilgiler,tamamen farklı bir dünya...Özgürlüğe atılan adım belkide.Konsolun dahi ne olduğunu bilmezken yaklaşık iki hafta içinde yavaş yavaş onu da kullanmaya başladım.Tabi henüz çok erken ama istekliyim.Şu an chrome eklentisi oluşturma üzerinde çalışıyorum.başlangıçta firefox eklentisi oluşturmayı denedim ama sanırım olmadı.Nedense firefox2 için pek çok kaynak varken firefox3 için eklenti oluşturmama yarayacak bir kaynak bulamadım ...Ve ilk önce chrome eklentisine başladım.Sanırım bu konuyla ilgili biraz daha bilgi toplayabildim.Bakalım nasıl ilerleme göstereceğim.İşte pardusa başlangıç böyle oldu!

2 yorum:

  1. Bende deneyimlerimi kısmen yazmaya çalıştım acemi olmak bazen iyi hocamızın söylediği gibi öğrenecek çok şey var :) başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ,sana da başarılar :))

    YanıtlaSil