27 Temmuz 2011 Çarşamba

Mail

             Uzun bir ara olduğundan bahsetmiştim.Bu arayı vermek iyi mi oldu bilmiyorum. Kötü olan yanının şu olduğunu biliyorum ama: Yaptığımız işten epey uzaklaştım.Neyin ne olduğunu hatırlamam gerek.
            Umarım bu atırlama kısmını zorlanmadan hızlıca geçer de yapmam gerekenleri yaparım.Aklımda kaldığı kadarıyla uygulamamızın mesaj gönderme kısmını yapmam gerekiyordu.Bir kısmını yapmıştım aslında ama dediğim gibi şu an hatırlamıyorum.Ona bakacağım.Ve daha sonra android ile ilgili aldığım yeni kitabı okumaya başlayacağım.(kitap---->) Oğuz hocamızın attığı mail beni çok heyecanlandırdı.Android ile ilgili bir çalışmaya katılmamız an meselesi.Umarım hem bizler için yararlı olur hem de bizden beklentileri olan insanlar için.
             Bundan sonra bloguma sıklıkla yazmayı planlıyorum. Pardus dünyası'ndaki yolculuğumuz devam ediyor !!! :)


    ----->

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder